Duvidas

Dihego Rocha's Avatar

Dihego Rocha

14 Nov, 2017 09:03 PM

Boa tarde,

Tenho 3 duvidas:

1 - vou precisar formatar meu notebook e possivel eu usar o mesmo programa para nao ativar outra licença?

2 - tem alguma opção de escolher na hora que for tirar a foto a quantidade de pose?

3 - quando eu configuro para tirar 4 poses e os convidados vão tirar a foto na terceira pose e sai tremida e possível so apagar a pose 3 e continuar tirando as fotos sem precisar voltar para a pose 1?

1. Support Staff 1 Posted by Joe Connell on 14 Nov, 2017 10:56 PM

Joe Connell's Avatar

Translated:
    Good afternoon,
    I have 3 questions:

1 - will I need to format my notebook and can I use the same program to not activate another license?
    Not sure what you are asking... you only need to download the software and Unlock it with your license key after you have made a purchase. OR you can use it in Trial mode to test the software if you have not purchased a license.

2 - Do you have any option to choose the moment the picture is taken?
    In the current version 5.0 you can set it to not have a countdown and
    take the photo(s) with a mouse click or on screen or keyboard Space bar.

3 - When I set to take 4 poses and the guests will take the photo in the third pose and leave shaken and possible to erase the pose 3 and continue taking the pictures without having to go back to pose 1?
    In the current version 5.0 you can set it up to Re-Take any photo during the sessions

Joe Connell - SB Support

Portuguese:
    1 - Preciso formatar meu notebook e posso usar o mesmo programa para não ativar outra licença?
    Não tenho certeza do que você está perguntando ... você só precisa baixar o software e desbloqueá-lo com sua chave de licença depois de fazer uma compra. OU você pode usá-lo no modo de teste para testar o software se você não comprou uma licença.

2 - Você tem alguma opção para escolher o momento em que a foto é tirada?
    Na a versão atual 5.0 você pode configurá-lo para não ter uma contagem decrescente e pegue a (s) foto (s) com um clique do mouse ou na tela ou na barra espaciadora do teclado.

3 - Quando eu definir para tomar 4 poses e os convidados vão tirar a foto na terceira pose e deixar abalada e possível apagar a pose 3 e continuar a tirar as fotos sem ter que voltar a colocar 1?
    Na versão atual 5.0 você pode configurá-lo para Re-Take qualquer foto durante as sessões

2. 2 Posted by RoboLed Robo de... on 14 Nov, 2017 11:47 PM

RoboLed Robo de Led's Avatar

buy the DSLR license, I'll need to format my notebook, and can I use this
    license without having to buy another one?

3. Support Staff 3 Posted by John Wu on 14 Nov, 2017 11:55 PM

John Wu's Avatar

Yes, you do not lose activations on your license since you can reset them
    when you use them up. See
    http://help.sparkbooth.com/kb/activating-and-licensing/resetting-activations

4. Support Staff 4 Posted by Joe Connell on 15 Nov, 2017 12:02 AM

Joe Connell's Avatar

The DSLR version is only for Windows computers. The license comes with (3) Activations that can be used to install the software in 3 different Windows computers. There is no need to reformat your note book but if it is a Mac, If you want to run Sparkbooth DSLR on a Mac, try using Parallels or VMWare.

Reply to this discussion

Internal reply

Formatting help / Preview (switch to plain text) No formatting (switch to Markdown)

Attaching KB article:

»

Attached Files

You can attach files up to 10MB

If you don't have an account yet, we need to confirm you're human and not a machine trying to post spam.

Keyboard shortcuts

Generic

? Show this help
ESC Blurs the current field

Comment Form

r Focus the comment reply box
^ + ↩ Submit the comment

You can use Command ⌘ instead of Control ^ on Mac

Recent Discussions

21 Nov, 2017 02:27 PM
21 Nov, 2017 01:28 PM
19 Nov, 2017 11:59 PM