Tengo 11 meses con el programa pero hace una semana que no funciona,al abrirlo se cierra y no lo puedo ocupar¿que pasa?

Anai's Avatar

Anai

08 Nov, 2019 11:10 PM

Tengo 11 meses con el programa y si habia funcionado bien pero desde hace una semana que no lo puedo abrir porque trata de carvar pero se cierra ¿porque pasa esto?

  1. Support Staff 1 Posted by Joe Connell on 08 Nov, 2019 11:21 PM

    Joe Connell's Avatar

    I do not see a license registered to your email
    [email blocked]

    What email did you register your license with?

  2. Support Staff 2 Posted by Jorge Oliva on 08 Nov, 2019 11:37 PM

    Jorge Oliva's Avatar

    Sabes cual correo electronico la licencia esta registrada?

  3. 3 Posted by anai vazquez co... on 09 Nov, 2019 12:56 PM

    anai vazquez cocom's Avatar

    el correo registrado es el de mi esposo:
    [email blocked]

    Tengo una duda, si desactivo el programa lo puedo volver a activar sin que se considere como otro equipo?
    ________________________________
    De: Jorge Oliva <[email blocked]>
    Enviado: viernes, 8 de noviembre de 2019 05:37 p. m.
    Para: [email blocked] <[email blocked]>
    Asunto: Re: Tengo 11 meses con el programa pero hace una semana que no funciona,al abrirlo se cierra y no lo puedo ocupar¿que pasa? [Sparkbooth DSLR Questions #14740]

  4. 4 Posted by anai vazquez co... on 09 Nov, 2019 12:59 PM

    anai vazquez cocom's Avatar

    Hi Joe!
    the email is from my husband:

    [email blocked]

    ________________________________
    De: Joe Connell <[email blocked]>
    Enviado: viernes, 8 de noviembre de 2019 05:21 p. m.
    Para: [email blocked] <[email blocked]>
    Asunto: Re: Tengo 11 meses con el programa pero hace una semana que no funciona,al abrirlo se cierra y no lo puedo ocupar¿que pasa? [Sparkbooth DSLR Questions #14740]

  5. Support Staff 5 Posted by Jorge Oliva on 09 Nov, 2019 02:21 PM

    Jorge Oliva's Avatar

    Con la misma clave puedes activar el programa pero nunga pierdes las activaciones siempre puedes recuperal aqui. http://help.sparkbooth.com/kb/activating-and-licensing

  6. Support Staff 6 Posted by John Wu on 09 Nov, 2019 05:17 PM

    John Wu's Avatar

    If it is closing immediately after starting Sparkbooth DSLR, see
    http://help.sparkbooth.com/kb/troubleshooting/resolving-sparkboothexe-has-encountered-a-problem
    If you are running Windows 10, try toggling the compatibility mode by
    right-clicking the Sparkbooth DSLR icon, select Properties, and then the
    Compatibility tab. If compatibility mode is disabled, set it to Windows 7

Reply to this discussion

Internal reply

Formatting help / Preview (switch to plain text) No formatting (switch to Markdown)

Attaching KB article:

»

Attached Files

You can attach files up to 10MB

If you don't have an account yet, we need to confirm you're human and not a machine trying to post spam.

Keyboard shortcuts

Generic

? Show this help
ESC Blurs the current field

Comment Form

r Focus the comment reply box
^ + ↩ Submit the comment

You can use Command ⌘ instead of Control ^ on Mac