Imposible entrar con mi licensia

Claudio Valverde's Avatar

Claudio Valverde

14 Aug, 2019 03:27 AM

Buen día, tengo un enorme problema que no puedo solucionar, estuve trabajando muy bien durante el día hasta que cerré el programa y cuando lo volví a abrir me pide nuevamente mi licencia, la puse y me sale un mensaje que dice CONNECT ETIMEDOUT tanto en la aplicación instalada como en la web, necesito una solución rápidamente ya que este es mi trabajo. y aun me quedaban dos activaciones. por favor ruego una respuesta gracias.

Good day, I have a huge problem that I can not solve, I was working very well during the day until I closed the program and when I opened it again he asks me for my license, I put it and I get a message that says CONNECT ETIMEDOUT both in the application installed as on the web, I need a solution quickly since this is my job. and I still had two activations. please beg an answer thank you.

1. 1 Posted by Claudio Valverd... on 14 Aug, 2019 03:33 AM

No he actualizado el programa, solo lo he cerrado y ademas no me deja entrar a mi cuenta en la web.

2. Support Staff 2 Posted by John Wu on 14 Aug, 2019 03:33 AM

John Wu's Avatar

Try it again now. The server was under going maintenance which just
    finished.

3. Support Staff 3 Posted by John Wu on 14 Aug, 2019 03:36 AM

John Wu's Avatar

Try it again now.

4. 4 Posted by Claudio Valverd... on 14 Aug, 2019 03:46 AM

que pasara con mis activaciones? no es culpa del cliente que hagan mantención y vuelva a iniciar.

5. Support Staff 5 Posted by Joe Connell on 14 Aug, 2019 03:50 AM

Joe Connell's Avatar

You do not lose activations
    Read here...
    http://help.sparkbooth.com/kb/activating-and-licensing/resetting-ac...

You can reset the activation count on your license key when you run out of activations. You never run out of activations. When you try to activate with a license key with no remaining activations, you will be given the option to reset the activation count.

6. John Wu closed this discussion on 30 Sep, 2019 10:36 PM.

Comments are currently closed for this discussion. You can start a new one.

Keyboard shortcuts

Generic

? Show this help
ESC Blurs the current field

Comment Form

r Focus the comment reply box
^ + ↩ Submit the comment

You can use Command ⌘ instead of Control ^ on Mac

Recent Discussions

13 Dec, 2019 06:24 PM
13 Dec, 2019 03:12 PM
13 Dec, 2019 02:45 PM